
Celý profesní život jsem pracoval v obchodě a stejnou dobu jsem chtěl obchodovat s pivem. Proto jsem, po kariéře v různých větších i menších společnostech, s radostí přijal nabídku nastoupit do Rohozce a využít své dlouholeté zkušenosti.
Můj první dojem byl ohromující – areál jako z pohádky. Pár pivovarů jsem už v životě viděl a Rohozec patří určitě k těm nejhezčím. Učarovalo mi hrabalovské pábení krásného nádvoří, opravených budov a vůně mladiny vznášející se ve vzduchu. A poloha v Českém ráji s okolní krásnou krajinou.
Samozřejmě se začaly objevovat i méně krásné stránky této mise. Velikost pivovaru nedává prostor pro konkurenci s pivovarskými obry, takže soustředit se na cenu není cesta. Bod zvratu se tak ocitl kriticky nízko. Stanovili jsme si cíle, na kterých pracujeme. Připravili jsme novou marketingovou strategii pro rohozecké výrobky, pracujeme na efektivní organizaci prodeje v tuzemsku i zahraničí, zlepšení ekonomiky skladování a dopravy. A přitom si držíme řemeslný styl výroby. U nás
uvidíte poctivou varnu, přepouštíme přes kohouty a kvasíme v otevřených spilkách.
Přijeďte se na to podívat, rádi Vám pivovar ukážeme a můžete si dát naše pivo i něco dobrého v Rohozecké (pivovarské) restauraci. Kdybych měl říct kde bych rád pivovar viděl za pár let – jako součást Českého ráje, kde se vaří poctivé řemeslné pivo za tu správnou cenu. Návštěva pivovarského areálu je stejně atraktivní a frekventovaná jako návštěva jiných atraktivních lokalit tady, máme krásné zákaznické centrum a prodejnu, přístupný revitalizovaný park a případně nějaké ubytovací kapacity pro ty, kteří se chtějí zdržet.
Ale to jsou zatím jen sny, teď vzhůru do práce! Abychom je brzy dokázali naplnit.
Dej Bůh Štěstí!