Váš prohližeč nemá zapnutý JavaScript. Některé části webu a jeho funkce mohou být nefunkční nebo se špatně zobrazovat. Doporučujeme Vám JavaScript v prohlížeči zapnout.

Váš prohližeč nepodporuje dnešní standard a některé části webu se proto mohou zobrazit špatně. Doporučujeme Vám aktualizovat verzi vašeho prohlížeče nebo použít modernější.

Aktuality
Dočesná 2018
novinka Žatecké slavností chmele 2018
Obhájení titulů v soutěži PIVO ČR
novinka
Akce
LOUČENÍ S LÉTEM
lidová zábava s rohozeckým pivem
DNY ČESKÉHO PIVA
Dorazte v těchto dnech na pivo a třeba zrovna na naší Sváteční Třináctku

Degustační rok 2018:

Pivo České republiky2018 na 2. místě v kategorii Tmavé výčepní pivo – ROHOZEC X
Pivo České republiky 2018 na 3. místě v kategorii Speciální pivo tmavé – ROHOZEC TŘINÁCTKA TMAVÁ                                 

Stříbrná pivní pečeť 2018 – ROHOZEC SKALAKCZECH – v kategorii lehké pivo
Bronzová pivní pečeť 2018 – ROHOZEC TŘINÁCTKA nefiltrovaná – v kategorii nefiltrované piva

Degustační rok 2017:

PIVOVAR ROKU 2017 – 1. místo
Pivo roku 2017 na 3.místě v kategorii Tmavé pivo – ROHOZEC TŘINÁCTKA TMAVÁ
Cerevisia specialis Pivní speciál roku 2017 – 3. místo ROHOZEC TŘINÁCTKA TMAVÁ v kategorii polotmavá a tmavá  speciální piva   
Pivo České republiky 2017 na 2. místě v kategorii Tmavé výčepní pivo – ROHOZEC X
Pivo České republiky 2017na 3. místě v kategorii Speciální pivo tmavé – ROHOZEC TŘINÁCTKA TMAVÁ
Pivo České republiky 2017 na 3. místě v kategorii novinářská cena – CHERRY BEER
Zlatá pivní pečeť 2017 – ROHOZEC SKALAKCZECH– v kategorii lehké pivo
Stříbrná pivní pečeť 2017 – ROHOZEC TŘINÁCTKA v kategorii světlý speciál

Degustační rok 2016:

Rohozec Třinácka tmavý speciál – 3. místo Cerevisia specialis
Rohozec Třináctka tmavý speciál – 2. místo Pivo České republiky 2016
Skaláczech lehké pivo – 3. místo Pivní pečeť 2016
Rohozec Ypsilon – 3. místo Pivo České republiky 2016

Degustační rok 2015:

Rohozec Podskalák – 3. místo Pivo České republiky 2015
Rohozec 13% tmavá – 2. místo Dočesná 2015
Rohozec 13% tmavá – 1. místo Chmielaki Krasnostawske 2015

Degustační rok 2014:

Rohozec Y – Výrobek Libereckého kraje 2014
13% tmavý speciál – 2. místo Stříbrná pivní pečeť 2014
13% tmavý speciál – 2. místo Cerevisia specialis
13% tmavý speciál – 2. místo Dočesná 2014

Degustační rok 2013:

Pivovar roku 2013 – 3. místo Apetit festival Pardubice
Skalák 13% tmavý speciál – 3. místo Pivo České Republiky
Skalák 13% tmavý speciál – 3. místo Cerevisia specialis
Skalák 13% světlý speciál – 3. místo Cerevisia specialis
Skalák 13% tmavý speciál – 3. místo Dočesná 2013 Žatec
SKALÁCZECH lehké pivo – 3. místo Dočesná 2013 Žatec
Rohozec X tmavá desítka– Vítěz „Regionální potravina Libereckého kraje“
Rohozec X tmavá desítka – Vítěz „Výrobek Libereckého kraj“
SKALÁK 11% světlý ležák – 3. místo Chmielaki Krasnostawskie
Skalák 13% tmavý speciál – 3. místo Chmielaki Krasnostawskie
SKALÁK 11% řezaný ležák – 3. místo Pivo roku 2013

Degustační rok 2010:

SKALÁK 13% tmavý speciální ležák – 1. místo v soutěži Pivo České Republiky 2010
SKALÁK malinový ležák – 3. místo v soutěži Pivo České Republiky 2010
SKALÁCZECH lehké pivo – 1. místo v soutěži Pivo české republiky 2010
SKALÁCZECH lehké pivo – 2. místo v soutěži Česká pivní pečeť 2010
SKALÁK 11% řezaný ležák – 2. místo v soutěži Dočesná 2010
SKALÁK nealkoholický – 2. místo v soutěži Dočesná 2010
SKALÁK 11% řezaný ležák – 3. místo v soutěži Pivo české republiky 2010
SKALÁK 12% světlý ležák premium – 1. místo v soutěži Český ležák 2010
SKALÁK 12% světlý ležák premium – 2. místo v soutěži Česká pivní pečeť 2010
SKALÁK 13% tmavý – 1. místo v soutěži Chmielaki Krasnostawskie 2010
SKALÁK 11% řezaný ležák – 2. místo v soutěži Chmielaki Krasnostawskie 2010

Degustační rok 2009:

PODSKALÁK světlé výčepní pivo – 1. místo v soutěži Pivo roku 2009,
1. místo v soutěži Žatecká Dočesná 2009
SKALÁCZECH lehké pivo – 2. místo v soutěži Česká pivní pečeť 2009
SKALÁCZECH lehké pivo – 1. místo v soutěži Pivo České Republiky 2009
SKALÁCZECH lehké pivo – Výrobek Libereckého kraje 2009
PODSKALÁK světlé výčepní pivo – 1. místo v soutěži Dočesná 2009
SKALÁK nealkoholické pivo – 2. místo v soutěži Dočesná 2009
SKALÁK 11% řezaný ležák – 3. místo v soutěži Dočesná 2009
SKALÁK 11% řezaný ležák – 3. místo v soutěži Dočesná 2009

Degustační rok 2008:

SKALÁK 13% světlé speciální pivo – 2. místo v soutěži Česká pivní pečeť 2008
SKALÁK 11% řezaný ležák – 3. místo v soutěži Pivo České Republiky 2008
SKALÁK 11% řezaný ležák – 2. místo v soutěží Dočesná 2008
SKALÁK 13% světlé speciální pivo – 3. místo v soutěži Dočesná 2008
SKALÁK 11% světlý ležák – 1. místo v soutěži Pivo roku 2008

Degustační rok 2007:

SKALÁK 11° – 2. místo v soutěži o titul Pivo České republiky 2006 v Českých Budějovicích
Světlé výčepní pivo – 1. místo v soutěži na Radničních dnech 2000 v Brně,
2. místo na Dočesné 2000 v Žatci,
3. místo v soutěži Zlatá korunka 2001 v Brně,
3. místo v soutěži Zlatá korunka 2003 v Brně.

Světlý ležák – 2. místo na Dočesné 2003 v Žatci, 3. místo na Dočesné 2000 v Žatci.
Světlý ležák – Premium – 3. místo v soutěži Parkán klubu Tábor o nejhezčí pivní korunku 2004
Světlý speciál – 2. místo na Dočesné 2003 v Žatci,
3. místo na Dočesné 2002 v Žatci,
3. místo na Dočesné 2001 v Žatci,
3. místo v soutěži Zlatá pivní pečeť 2002 v Táboře.

Historie

Časová osa

1907

Zásluhou Aloise Housy, hostinského v Semilech a Pavla Skrbka, hostinského v Bítouchově, vznikla skupina původně směřující k výstavbě nového pivovaru. K semilským se přidali kolegové z Železnobrodska a hnutí se postavilo proti pivovarskému kartelu prohlášením o rozhodnutí osamostatnit se.

1908

K hnutí hostinských se připojili vysočtí a jilemničtí a byla založena společnost s r.o., do níž ještě téhož roku vstoupili hostinští z okresu Turnov. Stále byla prosazována myšlenka výstavby nového pivovaru, přičemž hledali podél řeky Jizery vhodné místo.

1909

Prostřednictvím sládka rohozeckého pivovaru, Aloise Holuba, nabídnul majitel Karel Unger pivovar Společenstvu hostinských ke koupi. A již v červenci 1909 padlo rozhodnutí odkoupit nejen pivovar, ale i přilehlý velkostatek. Do Společenství vstoupili hostinští z Mnichova Hradiště a Českého Dubu, čímž byly získány dostatečné finanční prostředky k provedení odkupu za smluvní cenu 900.000,- korun českých.

1910

Přibyli další členové Společenstva z Mladoboleslavska a Jičínska a 19.4.1910 byla podepsána společenská smlouva, která zakládala firmu Společenský pivovar hostinských, společnost s ručením omezeným v Malém Rohozci, přičemž jedním ze společníků byl i bývalý majitel pivovaru Karel Unger.

1913

Došlo ke změně názvu na Společenský pivovar a velkostatek hostinských, společnost s ručením obmezeným, Malý Rohozec u Turnova, který byl používán až do roku 1924, kdy došlo k přeměně na akciovou společnost.

1924

Došlo k transformaci pivovaru na akciovou společnost, ale pivovar se dostal díky špatně voleným investicím do finančních problémů, které se táhly až do roku 1927, kdy se podařilo navýšit základní jmění.

1935

Vystavoval pivovar v Malém Rohozci téměř 43.000 hl piva, čímž se řadil na 27. místo z 328 pivovarů Československa, ovšem několik let předtím patřil výstavem do první dvacítky.

1948

Tento rok znamenal pro mnoho českých firem zestátnění a nevyhnul se mu ani pivovar v Rohozci. Byl zařazen do skupiny Severočeské pivovary, n.p., později byl krátce samostatným závodem, poté provozovnou trutnovského pivovaru a nakonec v rámci slučování do velkých skupin byl zařazen do podniku Východočeské pivovary, n.p., což přineslo postupné zvýšení výstavu z 50.000 hl na konečných 100.000 hl piva za rok.

1994

V rámci „Malé privatizace“ byl pivovar odprodán, ovšem noví majitelé, neznalí pivovarské problematiky, dovedli zanedlouho pivovar na pokraj bankrotu.

2002

Byl vyhlášen konkurs. Pivovar v té době byl v žalostném technickém stavu, jak stavebním, tak technologickém, kvalita piva byla velmi nízká a pivovar byl předlužený.

2004

Vstoupili do pivovaru noví majitelé a byla vyhlášena nová firma „PIVOVAR ROHOZEC, a.s.“. Prvním krokem bylo zajištění investic do kvality výroby a obnovení tradičních značek SKALÁK a PODSKALÁK. Postupně se podařilo pivovar z větší části opravit, stabilizovat kvalitu a rozšířit odbytový rajon.